Subject: RE: Kaabli paigaldamine Riisipere tee_11360 km 9,90-9,96
From: "Tamme Hardi" <[email-masked]>
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 13:07:08 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Riisipere tee 4c kinnistu elektriliitumise
projekti.

Tegin projekti selliselt ringi nagu allolevas kirjas sai Teie poolt
ettepanek tehtud. Palun kooskõlastada.

Taotlus manuses.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 21, 2024 2:32 PM
To: Tamme Hardi <[email-masked]>
Cc: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: RE: Kaabli paigaldamine Riisipere tee_11360 km 9,90-9,96

Tere

Tegemist on kaabli kavandamisega Haiba mõisa pargi kaitsealale. Anname
teada, et Transpordiametile antud lahendus ei ole sobilik.

Palume kaabel kavandada teisele poole riigiteed Riisipere-Kernu
kergliiklustee lõik 1 maaüksusele,  kus juba asuvad olemasolevad
tehnovõrgud. Juhime tähelepanu, et kilpide kavandamisel tuleb plaanile
lisada ka kaugus riigitee sõidutee äärest, et tagatud oleks vaba ruumi
nõue.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 21, 2024 10:36 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaabli paigaldamine Riisipere tee

Tere

Saadan arvamuse/seisukoha saamiseks Riisipere tee 4c elektriliitumise
projekti asendiplaani, nimelt paikneme kaabliga tee ja puude allee vahel.
Oleme puude alleel ette näinud kaabli paigaldamise kinnisel meetodil,
tegemist on suhteliselt vana puude alleega, mille nö juurestik on juba
arvatavasti välja kujunenud. Kaabli saame paigaldada sügavamale kui
tavapäraselt. Manuses lisaks asendiplaanile ka pilt olemasolevast
olukorrast.

Kuidas tundub, kas selliselt võib lahendus sobida?

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.